Lewitacja - papierowa rzeźba.

/
0 Comments

W życiu początkującego projektanta bardzo ważnym elementem jest nie tylko przygotowanie techniczne ale i rozwijanie wyobraźni.
Dzisiaj postanowiłam poćwiczyć kompozycję i rzeźbę w papierze. Standardowo zaczęłam od projektu. Moim celem było uzyskanie "lewitującej formy".
Wykonałam coś na zasadzie "bączka" złożonego z kwadratowych papierowych płaszczyzn, które połączyłam samoprzylepnymi piankami.



Moim zamysłem było połączenie ostrych kanciastych kształtów i przedstawienie ich w falującej/zakręcającej się formie.



Oraz uzyskanie wrażenia lewitującej kompozycji.


Efekt bardzo mnie zadowolił. W głowie już rodzą mi się nowe pomysły na kolejne papierowe rzeźby. 

Tag list: kompozycja modelowanie wzornictwo egzamin wstępny design projekt projektowanie ASP paper sculpture papier rzeźba wydział form przemysłowych
Follow my blog with Bloglovin


Brak komentarzy:

Napisz do mnie